merubah penampilan dengan cara yang berkesan

Apps datang & pergi silih berganti. Yang hot bulan lepas dah tak hot minggu ini. 
Mr. Bean dalam pelbagai watak
Akhir2 ini, ada satu apps yg dah trending - faceapp namanya. Habis mangsa2, terutama artis, ahli2 politik dalam & luar negara serta sesiapa sahaja telah 'dimangsakan' oleh pengguna faceapp ini. 

Amat menarik sekali kerana ianya boleh membuat muka yang masam jadi tersenyum manis, yang tua menjadi muda kembali & yang muda jadi kerepot. Dalam masa yang sama ia boleh juga merubah penampilan teruna menjadi dara igauan! hahaa.. 

Johan dalam pelbagai watak
Begitulah penangan teknologi yang menggunakan Neural Face Transformation, yang berasaskan 'Artificial Intelligence' ini, ianya suatu kaedah yang telah diguna pakai oleh pereka grafik dan multimedia sejak bertahun-tahun yang lalu apabila mengedit potret atau gambar untuk tujuan pengiklanan atau reproduksi percetakan & motion. 

Namun, kini, faceapp telah dapat menjalankan tugas yang dahulunya memerlukan kepakaran & masa untuk melakukannya. Kini dalam hanya beberapa saat,perubahan ketara dapat disaksikan. Sungguh exciting sekali! 

Walaubagaimanapun, dalam keterujaan inovasi ini, terselit suatu persoalan yang terbit dari naluri sebuah realiti. Apakah akan berkembang watak2 palsu media sosial yang direka bagi mengaburi mata insan2 yang innocent di luar sana? Tanpa perlu bersusah payah dah boleh cantik. Mungkin kah akan membiak spesis penggoda yang memerangkap mangsa berbekalkan paras rupa & jantina semata2? 

Yang pasti, realitinya, kestabilan hormon dalaman adalah penting untuk kesihatan tubuh badan kita didalam menjadikan penampilan luaran yang menarik. Dengan Uniglow Advantage Hormone Stabilizing Treatment Serum, anda mampu untuk kelihatan yang terbaik secara realiti tanpa perlu menggunakan apa2 apps. 

TAMPAK HEBAT. AURA MEMIKAT
#uniglowadvantage

Comments

Popular Posts